Українська команда Tsunami RT, яка виступила на підтримку програми RACEFOR.LIFE (акція допомоги дітям з онкологічними захворюваннями) в популярній гонці «24 години Дубая» (Dubai 24 Hour), досягла найвищого успіху – причому як в своїй історії, так і за всю історію виступів українських учасників в цьому марафоні! Екіпаж українців Андрія Круглика і Олександра Гайдая, француза Кома Ледогара і італійця Алессіо Ровери на новітньому Porsche 991 GT3 Cup MR II фінішував

шостим в абсолютному заліку (новий рекорд для українських учасників в будь-яких марафонських гонках) і святкував перемогу в класі SPX!

  Довгий шлях до цього успіху розпочався ще в середу вранці, коли на трасі Dubai Autodrome (довжина кільця з моменту спорудження треку в 2004 році залишається незмінною і становить 5,39 км) відбулися приватні тести – саме тоді пілоти Tsunami RT повинні були познайомитися з Porsche 991 GT3 Cup MR II, підготованим відомою німецької компанією Manthey Racing. Шість годин заїздів, 125 кіл, інтенсивна робота з настройками і по дослідженню можливостей нового автомобіля (найпотужнішого в історії нашої команди).

  Справжня боротьба розпочалася в четвер, коли стартували офіційні заїзди в рамках «24 годин Дубая» - протягом дня учасники мали відкатати вільні тренування, кваліфікацію і нічну практику (тобто провести на трасі мінімум десять годин, від світанку до заходу сонця). З кожним заїздом екіпаж Tsunami RT постійно поліпшував свої часи на колі. Спочатку були 2.07,253 і 2.05,236 в вільних тренуваннях – вже тоді був побитий рекорд Tsunami RT на цій трасі, встановлений ще в 2012 році в кваліфікації перед «24 годинами Дубая» (2.05,395). У кваліфікації «персональна» рекордна планка була піднята до 2.03,980 – цей результат приніс нашій команді 37-е місце на старті і п’яту позицію в дивізіоні SPX (Special Cars).

  Але головні події були ще попереду – кваліфікація кваліфікацією, але все вирішується саме в добовій гонці, де результат боротьби визначають чимало чинників одночасно (швидкість і стабільність пілотів, надійність і ефективність гоночної техніки, злагоджена робота механіків і інженерів, плюс якась кількість удачі) . Ще за попередніми виступами в різних марафонських гонках ( «24 години Дубая», «24 години Нюрбургрінга», «12 годин Мюджелло») було добре відомо, що головною зброєю Tsunami RT завжди була стабільність всіх її пілотів і акуратність на трасі, які зазвичай регулярно допомагали екіпажу поступово пробитися в групу лідерів і боротися за місця в Топ-10 абсолютного заліку.

  Не стали винятком і «24 години Дубая» 2018 року – вже через дві години після старту гонки Ком Ледогар і Алессіо Ровера відіграли більше двох десятків позицій і підібралися до Топ-10 абсолюту, а також вийшли в лідери дивізіону SPX. Якраз після цього стрімкого стартового ривка і розпочалася справжня марафонська боротьба, коли кожен пілот з квартету Круглик-Гайдай-Ледогар-Ровера повинен найкращим чином провести свою зміну (приблизно годину-півтори за кермом) – їхати максимально швидко і рівно, уникати будь-яких гоночних інцидентів на треку, перегравати суперників і на трасі, і в боксах при черговій зміні пілотів (тут вже головну роль грає ефективність і злагодженість дій всієї команди)...

  І так більше двадцяти годин виснажливої і нервової боротьби, протягом яких екіпаж Tsunami RT повільно, але вірно піднімався вгору в загальному заліку марафонської гонки – спочатку тримався в кінці другого десятка, пізніше перебрався в район 15-го місця. А на 8 годину ранку (тобто за шість годин до фінішу) наша команда йшла вже десятою в абсолюті. Цьому не змогли перешкодити навіть два невеликих інциденти – спочатку був штраф (за наказом суддів зупинка на три хвилини в штрафній зоні) за помилку під час процедури дозаправки, потім Ком Ледогар зробив додатковий заїзд у бокси (була підозра на витік оливи в двигуні, яка, на щастя, не отримала підтвердження).

  Найважчими стали фінальні чотири години гонки – напруга боротьби зростає з кожним колом, накопичується втома у пілотів, які вже добу борються на трасі і відпочивають лише уривками, техніка досягає межі своєї витривалості... До того моменту екіпаж Tsunami RT вже перебував в районі сьомого-восьмого місць в абсолюті і з великим відривом лідирував в своєму класі SPX. А в останню годину гонки Андрій Круглик, якому дісталася фінальна зміна, відіграв ще дві позиції, завдяки чому екіпаж Tsunami RT фінішує на «24 годинах Дубая» шостим в загальному заліку гонки! Є новий рекорд – причому як для нашої команди, так і для українських пілотів в марафонських гонках!

  Які ж підсумки спільної акції Tsunami RT і RACEFOR.LIFE? Шосте місце в абсолютному заліку «24 годин Дубая» (593 кола або 3196,27 км), впевнена перемога в дивізіоні SPX (другий призер відстав на 21 коло). Плюс мінімум два командних рекорди – за кількістю кіл (попереднє досягнення дорівнювало 568 колам і було встановлено в 2012 році) і за часом проходження кола (2.01,392 проти попередніх 2.05,395). Крім того, екіпаж Tsunami RT став другим в неофіційному заліку марки Porsche – попереду опинилася лише фірмова команда Manthey Racing, чиї пілоти на Porsche 991 GT3 R стали другими в абсолюті.

  Звичайно, ми присвячуємо цю перемогу нашому проекту RACEFOR.LIFE (http:// racefor. life/), який дав нам сили і натхнення. Дякуємо і вам, наші друзі! Дякуємо, що ви були з нами! Дякуємо всім, хто взяв участь в добродійності.

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http:/ /tsunam i-rt.com/
https:// www .facebook .com/Tsunami.RT

  Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

  Павло Скобленко (прес-служба Tsunami RT)