Візит української команди Tsunami RT Centro Porsche Padova на легендарну трасу Autodromo Nazionale di Monza вийшов дуже і дуже непростим – після супер-успішної кваліфікації обидві гонки принесли чимало прикрих випадків і аварій, в яких постраждали всі три пілоти (Алессіо Ровера, Томмазо Моска і Алекс де Джакомі)... Однак, незважаючи на всі ці неприємності, наша команда зуміла завоювати в Монці два призових кубка за фініші на подіумі, а також зберегти лідерство в двох основних заліках!

  На вільних тренуваннях якихось видатних подій не було, пілоти активно працювали з настройками – тим більше, на відміну від минулих років, всі вперше виступали на Монці на Porsche 911 GT3 Cup Type 991 з антиблокувальною системою. Зате в кваліфікації Алессіо Ровера і Томмазо Моска в блискучому стилі реалізували тактику «єдиного пострілу», коли ставка робиться на один, максимум два швидких кола – якщо першу сесію пілоти Tsunami RT проїхали якраз в такому темпі, щоб гарантовано потрапити до другого туру (третє і сьоме місця), то у фінальній кваліфікаційній сесії Алессіо з Томмазо негайно покращили свої часи на три чверті секунди і зробили дубль, повністю зайнявши першу стартову лінію! При цьому Ровера встановив рекорд кола для пілотів Porsche 911 GT3 Cup – 1.49,449 (середня швидкість 190,5 км/год)!

  Алессіо Ровера: «Я відмінно проїхав коло – навіть мені самому дуже сподобалося. На своєму другому колі я ще трохи додав на секторі Di Lesmo, у мене навіть залишався резерв швидкості в Variante Ascari і Parabolica. Можливо, треба було включити четверту передачу замість третьої, але все одно вийшло відмінно».

  Томмазо Моска: «Автомобіль був дуже добрим, але я зробив невелику помарку в одному з поворотів і трохи зіпсував свій результат. Але в самому кінці кола проїхав просто відмінно».

  Старт суботньої гонки вийшов неоднозначним – якщо Ровера відмінно стартував і відразу вийшов на позицію лідера, то Моска забарився, пропустив багатьох суперників вперед і швидко опинився на сьомій позиції. Після цього ситуація певним чином стабілізувалася – Алессіо впевнено лідирував майже всю гонку, Томмазо вперто намагався відіграти втрачене на старті. Але все різко змінилося за шість-сім хвилин до фінішу, коли на трасі з’явилася машина безпеки – після рестарту в кінці стартової прямої, якраз перед страшенно незручною для пілотів шпилькою Variante del Rettifilo, відбулося масове зіткнення, внаслідок якого всі три лідери гонки (Алессіо Ровера, Симоне Яквінта, Енріко Фульдженці) одночасно завершили свій виступ...

  Після чергового повторного старту ледь не вибув Томмазо Моска – на фінальному колі в повороті Della Roggia Серджіо Кампана здійснив різкий маневр і буквально виштовхнув пілота Tsunami RT на газон. Але Моска все ж зміг зберегти контроль над своєю машиною, «витягнув» її з заносу, швидко повернувся на трасу і фінішував третім, а в офіційних результатах гонки взагалі став другим (Кампана за свій небезпечний маневр отримав 10 секунд штрафу). Алекс де Джакомі стартував п’ятим в заліку Michelin Cup, після чого на фініші став дев’ятим в абсолюті і третім в своєму дивізіоні. На жаль, аварія Ровері просто поставила хрест на його виступі в Монці – відновити машину до другої гонці було неможливо. У підсумку, Алессіо зміг поповнити свою скарбничку лише трьома очками – два за поул і один за найшвидше коло.

  Алессіо Ровера: «Я контролював гонку і температуру шин, жодних проблем не було. На рестарті на виході з «Параболіки» я побачив жовті прапори та знаки автомобіля безпеки і вирішив, що машину безпеки залишили ще на одне коло. Я пригальмував, суперники порівнялися зі мною. У першій шикані Яквінта загальмував надто рано, коли побачив поруч Фульдженці. Думаю, Яквінта просто не розумів, як близько до нього я перебуваю. Він повернув кермо і все відразу закінчився аварією. Ну дуже невчасно все це сталося...»

  Томмазо Моска: «Я кепсько стартував, але на перших колах був швидшим за суперників. Після першої машини безпеки трапилася ця аварія, коли Яквінта виніс Роверу і Фульдженці. Після другого рестарту я міг обігнати лідера в першій шикані, але Бертонеллі змусив мене поїхати прямо. Після чого Кампана зробив цей дурний маневр з виштовхуванням на траву... Сподіваюся, завтра зможу добре стартувати».

  Недільна гонка не склалася з самого початку - Томмазо Моска знову невдало стартував, відкотився з п’ятого на восьме місце. Порадував було Алекс де Джакомі, який вже на другому колі став лідером в Michelin Cup і вийшов на п’яту позицію в абсолюті, але майже відразу сталася нова неприємність – його буквально винесли з траси, після чого він опинився в самому хвості пелотону і решту часу вперто відігравав втрачені позиції (зумів фінішувати четвертим в своєму дивізіоні). Тим часом Томмазо Моска пробивався нагору і на сьомому колі дістався вже до Топ-3 – вийшов на третє місце, потім став другим. У цій ситуації пілот Tsunami RT вирішив не ризикувати в боротьбі за перемогу і акуратно фінішував другим. Але після фінішу Томмазо отримав п’ять секунд штрафу за порушення стартової процедури (на прогрівочному колі він здійснив зупинку на трасі, потім знову продовжив рух), після чого опинився на п’ятій позиції за підсумками гонки.

  Томмазо Моска: «Я знову невдало стартував, довелося знову обганяти. Потім був сейфіті-кар, на той час я вже піднявся до третьої позиції, коли лідер Бертонеллі (не пощастило йому!) Не проколов колесо. Боротьба за перемогу? Краще надійний фініш на подіумі, ніж помилка на останньому колі. Якщо ж говорити про отриманий мною штраф, то я повинен підкорятися правилам, якими б вони не були».

  За сумою трьох етапів команда Tsunami RT Centro Porsche Padova зберігає лідерство в Porsche Carrera Cup Italia – в особистому заліку Алессіо Ровера і Томмазо Моска досі посідають два перших місця (69 і 65 очок відповідно), в командному на рахунку у Tsunami RT 93 очки (проти 78 у головного суперника, Dinamic Motorsport SRL). У Michelin Cup Алекс де Джакомі з 32 очками ділить третю позицію з Лукою Пастореллі – обидва пілоти лише на два очки відстають Нікколо Меркаталі на другому місці. Наступний раунд італійської серії відбудеться через півтора тижні, 15-17 червня, в Мізано на Misano World Circuit Marco Simoncelli.

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http: //tsunami -rt.com/
https ://www .facebook. com/Tsunami.RT

  Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

  Павел Скобленко (пресс-служба Tsunami RT)