Гоночний сезон української команди Tsunami RT Centro Porsche Padova з настанням літа поступово знижує темп – найближчими днями, 15-17 червня, в Мізано на автодромі Misano World Circuit Marco Simoncelli відбудеться четвертий етап Porsche Carrera Cup Italia. Як завжди, наша команда буде представлена трьома пілотами – торішнім чемпіоном серії Алессіо Роверою, дебютантом Томмазо Москою і ветераном Алексом де Джакомі (один з фаворитів Michelin Cup, окремого заліку для бізнес-пілотів). Після гонки в Мізано в Porsche Carrera Cup Italia і Porsche Carrera Cup France настає велика літня перерва – протягом трьох найближчих місяців (до початку вересня) відбудеться лише один гоночний уїк-енд, який запланований в середині липня.

  Після складного етапу в Монці, де Tsunami RT Centro Porsche Padova зіткнулася з безліччю проблем (два зіткнення, в яких постраждали Ровера і де Джакомі, штраф для Моски) і зараз змушена відновлювати серйозно пошкоджений Porsche 911 GT3 Cup Type 991 Ровери, раунд в Мізано ніби заново відкриває сезон в італійській серії... Українська команда досі лідирує в обох основних заліках (Алессіо Ровера з Томмазо Москою займають два перших місця в абсолюті, Tsunami RT з чотирма перемогами в шести гонках залишається найсильнішою серед усіх команд), але суперники помітно скоротили відставання... Дієго Бертонеллі, який зараз вважається мало не найголовнішим суперником для наших пілотів, набрав вже 61 очко і посідає третє місце (проти 69 у Ровери і 65 у Моски), Dinamic Motorsport відстає на 15 очок від Tsunami RT (78 очок проти 93). У заліку Michelin Cup Алекс де Джакомі веде жорстку боротьбу за подіум з Нікколо Меркаталі і Лукою Пастореллі.

  Алессіо Ровера: «Мізано складно назвати моєю улюбленою трасою, але я почуваюся на ній впевнено і наші налаштування чудово підходять для неї».

  Томмазо Моска: «Траса чудова, тричі побував на ній, але поки ще не виступав на ній в перегонах».

  Автодром в Мізано має досить цікаву історію – ще в 1969 році був затверджений проект траси, яка отримала назву Circuito Internazionale Santa Monica (з гоночним кільцем довжиною 3488 м, пізніше його довжину довели до 4060 м), а в 1972 році вона прийняла перші змагання. Цікаво, що протягом тридцяти років з гаком цей трек був одним з небагатьох в Європі, на якому рух йшов проти годинникової стрілки. Однак після капітальної реконструкції в 2006 році траса змінилася трохи менше ніж повністю – збереглася лише загальна конфігурація гоночного кільця (і то в загальних рисах). Були повністю перебудовані трибуни і бокси, збільшили ширину треку (до 14 метрів), довжина гоночного кільця склала вже 4200 м, при цьому рух на трасі під час змагань зробили «традиційним», тобто вже за годинниковою стрілкою. Крім того, автодром тоді ж отримав назву Misano World Circuit – пізніше, в 2012 році трасі присвоїли ім'я італійського мотоцикліста Марко Сімончеллі.

  Програма гоночного уїк-енду (час київський)
  П'ятниця, 15 червня
19.25-20.25 – вільні тренування (60 хвилин), для всіх

  Субота, 16 червня
12.00-12.30 – перша кваліфікація (30 хвилин)
12.35-12.45 – друга кваліфікація (10 хвилин, для 10 кращих пілотів)
17.20 – перша гонка (28 хвилин + 1 коло)

  Неділя, 17 червня
13.20 – друга гонка (28 хвилин + 1 коло)

  Пряму трансляцію зі перегонів на Misano World Circuit Marco Simoncelli можна побачити на сайті http: //www. Carreracupitalia .it

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http:// tsunami-rt.com/
https:/ /www .facebook.com /Tsunami.RT

  Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

  Павел Скобленко (пресс-служба Tsunami RT)