Гоночний уїк-енд на межі між вереснем і жовтнем став для Tsunami RT Centro Porsche Padova одним з найскладніших цього року. Українська команда в минулі вихідні була змушена не тільки битися на два фронти одночасно (виступи на етапах Porsche Carrera Cup Italia в Мюджелло і Porsche Carrera Cup France в Барселоні), але також боротися з великими додатковими проблемами – примхами погоди (у неділю гонки в Італії і Іспанії дружно накрило дощами) і відверто «брудною» грою суперників. Але навіть в таких умовах Tsunami RT вдалося записати на свій рахунок подіум і скоротити відставання!

  Напевно, чи не найспокійнішим був «французький» етап в Барселоні, де Тома Ніколль відпрацював в більш-менш звичному темпі – незважаючи на прикру пригоду в другій гонці (виліт з траси на останньому колі під дощем), двічі кваліфікувався п'ятим в Дивізіоні В, завдяки чому за сумою п'яти етапів набрав вже 102 очка і зберігає четверте місце в загальному заліку своїй категорії. А ось те, що відбувалося в Мюджелло, найбільше нагадувало невеликий бойовик, причому з елементами бандитських «розборок».

  На відміну від всіх попередніх етапів Porsche Carrera Cup Italia, в Мюджелло учасників чекав дуже щільний графік – вся спортивна програма вклалася в два дні (вільні тренування і кваліфікація в суботу, дві гонки в неділю). Тобто часу на те, щоб спокійно і акуратно попрацювати з налаштуваннями, майже не було – чотири серії заїздів (два вільних тренування і дві кваліфікаційні сесії) відкатали буквально за кілька годин. І такий темп виявився вельми вдалим для Tsunami RT Centro Porsche Padova – два пілоти команди потрапили до вісімки кращих на старті (Алессіо Ровера другий, Ліно Курті восьмий)!

  Алессіо Ровера: «Траса сьогодні була дуже швидкою. У мене не було проблем з машиною, тільки я сам припустився невеликої помилки на своєму швидкому колі і поступився лише 0,06 секунди Джанмарко Куаресміні. Але в цілому – все гаразд».

  Ліно Курті: «Нарешті мені вдалося потрапити до фіналу кваліфікації і опинитися в Топ-8 – тому я просто щасливий. Після цього навіть не намагався покращити час у другій сесії, бо шини були зношені до межі – краще восьмого часу я б все одно не показав».

  Перша, ранкова гонка запам'яталася щільною боротьбою Джанмарко Куаресміні і Алессіо Ровер за перемогу – цей дует легко відірвався від всіх інших пілотів, навіть незважаючи на чергову появу на трасі машини безпеки (як зазвичай, це відбувається саме в той самий момент, коли Ровера веде боротьбу за перемогу або прагне відіграти втрачені позиції). У підсумку, пілот Tsunami RT завершив гонку другим, але виконав головне завдання – фінішував перед Ріккардо Перой і відіграв у нього п'ять очок. На жаль, після успішної кваліфікації гонка для Ліно Курті не склалася – виліт з траси...

  Алессіо Ровера: «Я контролював гонку до того моменту, як помилився в повороті Biondetti і втратив лідерство. Намагався атакувати, щоб повернути позицію, але кожного разу, коли прискорювався, починало вести задню частину машини. Але, в принципі, все добре – головне, ми набрали очки в чемпіонат».

  Ліно Курті: «Я кепсько стартував, потім відіграв позицію. Але в повороті Arrabbiata 2 помилився, коли йшов третім в класі. Так прикро, так шкода...».

  Друга гонка стала найбільш непередбачуваною (після обіду над Мюджелло пішов дощ) і скандальною. Шість кращих пілотів за підсумками першого заїзду шикуються на старті в зворотному порядку, тому Ровера отримав п'яту позицію – прямо за спиною Ріккардо Пери, головного суперника в боротьбі за титул. І з самого старту Пера розпочав відверто «брудну» гру – ніякої боротьби за місце в гонці, тільки постійні спроби вибити Алессіо Роверу з траси за першої ж нагоди. При цьому Ріккардо практично без опору пропускав вперед всіх інших пілотів, внаслідок чого Пера з Роверю відкотилися кудись в кінець Топ-10. Не було жодного натяку на якусь подобу спортивної боротьби – тільки «брудна» гра...

  Ситуація трохи змінилася тільки тоді, коли організатори зупинили гонку після 17 хвилин цього розгардіяшу – через серйозну аварію Чікко Реджані, який після вильоту в відбійник двічі перекинувся через дах. Перед повторним стартом Ріккардо Пера змушений був припинити подальший виступ, бо в запалі так званої «боротьби» пошкодив радіатор і передній спойлер. Правда, ця обставина не дуже допомогла Алессіо Ровері... По-перше, пілот Tsunami RT втратив занадто багато часу і місць в першій половині гонки. По-друге, після фінішу судді оштрафували відразу шість пілотів на 25 секунд (серед них і Роверу) – внаслідок цього Алессіо за підсумками цього кошмарного заїзду став лише сьомим.

  Алессіо Ровера: «Це була не гонка, а справжні тортури! Спочатку я взагалі не міг підтримувати свій темп, бо Пера постійно намагався виштовхнути мене з траси. Я не міг ні боротися з ним, ні їхати нормально, тільки триматися позаду. А після рестарту я їхав дуже обережно, щоб заробити очки».

  Незважаючи на всі пригоди в Мюджелло, пілоти Tsunami RT Centro Porsche Padova покращити своє становище у всіх заліках. Алессіо Ровера трохи скоротив відставання від Ріккардо Пери (149 очок проти 162); Ліно Курті наблизився до третього місця в заліку Michelin Cup – набрав 43 очки (третім йде Нікколо Меркаталі з 48 очками); в командному заліку Tsunami RT йде другою, на її рахунку 144 очки (проти 155 у Ebimotors). Тепер все вирішиться на фінальному етапі в легендарній Монці, який відбудеться 20-22 жовтня. Але перед цим Tsunami RT Centro Porsche Padova здійснить візит до Франції, де 13-15 жовтня в Ле-Кастелло пройде останній раунд Porsche Carrera Cup France.

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http:/ /tsunami- rt.com/
https: //www .facebook. com/Tsunami.RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT), Alexis Goure (Porsche Carrera Cup France)

Павло Скобленко (прес-служба Tsunami RT)