У минулі вихідні, 20-22 жовтня, на знаменитій трасі Autodromo Nazionale di Monza команда Tsunami RT Centro Porsche Padova завершила свій кращий в історії сезон. Битва на фінальному етапі Porsche Carrera Cup Italia принесла українській команді безліч досягнень і нагород, причому як безпосередньо в гонках (поул-позиція, перемога плюс два подіуму), так і у всій серії за підсумками сезону – найвищі титули в абсолютному та командному заліках, а також третє місце в Michelin Cup (окремому заліку для бізнес-драйверів).

  Спочатку передбачалося, що кольори Tsunami RT, як зазвичай, будуть захищати три італійці – Алессіо Ровера (один з двох головних претендентів на вищий титул), Ліно Курті (веде боротьбу за «бронзу» в Michelin Cup) і його брат Карло Курті. Але в останній момент всіх чекав сюрприз – четвертим пілотом нашої команди став українець Андрій Круглик, який повернувся на гоночні траси після трирічної перерви (його останній виступ за кермом автомобіля марки Porsche взагалі відбувся майже шість років тому)!

  Перед Алессіо Роверою і всією командою Tsunami RT Centro Porsche Padova стояло дуже складне завдання – за дві фінальні гонки відіграти більше десяти очок відставання як в особистому, так і в командному заліках. І одним з ключових моментів була кваліфікація – адже пілот, який завоював поул-позицію, отримує два очки, які можуть зіграти вирішальну роль в боротьбі за титули! І Алессіо Ровера в суботу ідеально відпрацював кваліфікацію – виграв обидві сесії і на два очки скоротив своє відставання від свого головного суперника Ріккардо Пери (показав другий час, але за «брудну гру» на попередньому етапі в Мюджелло був покараний на десять місць і повинен був стартувати з дванадцятої позиції). Порадував і Андрій Круглик – незважаючи на тривалу перерву у виступах, українець практично без підготовки завоював дев'яте місце на старті!

  Алессіо Ровера: «Все добре вийшло. Я відмінно проїхав обидві сесії, але, мабуть, в першій подолав коло трохи краще. Я дуже задоволений собою. У Монці найголовніше – правильно гальмувати і вибирати траєкторію при підході до поворотів так, щоб машина не втрачала швидкості».

  Андрій Круглик: «Для мене це чудовий досвід! Раніше я, звичайно, був завжди націлений тільки на перемогу. Зараз ж, коли я вже три роки не їздив, цей результат мене влаштовує. Та й машина для мене нова – в останні два роки участі в перегонах я їздив на автомобілі Ferrari, який відрізняється аеродинамікою і... Так взагалі у всьому відрізняється! Монцу я люблю, але траса номер один для мене – це все ж Імола».

  Якщо кваліфікація в суботу вранці пройшла в майже ідеальних умовах, то в другій половині дня ситуація на трасі помітно ускладнилася – дощ ще не пішов, але над гоночним треком вже нависла щільна туманна імла. І найважливішим завданням було уникнути масового зіткнення на старті гонки, коли два десятки машин на повній швидкості намагаються одночасно «протиснутися» у вузький і повільний поворот Variante del Rettifilo. Інциденту уникнути все ж не вдалося (через дві сотні метрів після старту зіткнулися Іван Якома і Джанмарко Куаресміні), але ніхто з пілотів Tsunami RT в цій халепі не постраждав.

  За перемогу боролися Алессіо Ровера і Маттіа Друді (який був запрошений для посилення складу Dinamic Motorsport) – боротьба була дуже жорсткою, але гранично коректною, без грубості і зайвих хитрощів. Дуже характерним був епізод, коли Друді ненавмисно зрізав поворот (той самий del Rettifilo), але негайно скинув хід і віддав позицію Ровере – суперники билися не на жарт, але чесно дотримувалися правил. У підсумку, перемога Ровера дозволила йому відразу на десять очок скоротити відставання від Пери (171 пункт проти 174). Іншим героєм гонки став Андрій Круглик, який швидко пробився до п'ятірки лідерів і успішно відбивав всі атаки Ріккардо Пери – одночасно українець не раз намагався випередити Енріко Фульдженці, який йшов третім. Битви цього тріо стали окрасою всієї гонки, хоч і завершилися серією неприємностей – Фульдженці потрапив в аварію (розворот і зіткнення), Круглик став третім, але отримав штраф в 25 секунд...

  Алессіо Ровера: «Було важко утримати Друді позаду – він був дуже швидкий! Він постійно атакував, але був дуже коректний - як Маттіа сказав мені після гонки, не хотів зіпсувати чемпіонат. Друді дійсно вів чудову гонку, я намагався закритися від його атак, але Маттіа ніколи не доводив нашу боротьбу до небезпечної межі. Завтра мені потрібно неодмінно вигравати!»

  Андрій Круглик: «Була чудова гонка, але останні кола були кепськими, коли я почав атакувати Фульдженці. Думаю, він – якраз те, що в Італії називають "фурбо" (хитрість), тому що в якийсь момент загальмував на 300 метрів раніше, ніж зазвичай, поки ми наближалися до Variante Ascari на 6-ій передачі. Це не нормально! А після гонки судді не захотіли навіть переглянути відеозапис і дані телеметрії. Це ж звичайна практика – перевірити всі дані, перш ніж прийняти рішення. Сподіваюся, це востаннє нас карають таким чином».

Остання гонка сезону (в неділю) обіцяла стати ще важчою за суботню – пішов дощ... Крім того, шість кращих пілотів першої гонки стартують в зворотному порядку – тобто Алессіо Ровера перебував на шостій позиції, а перед ним були Маттіа Друді і Ріккардо Пера. У підсумку, заїзд виявився не настільки динамічним, як попередній – майже половину дистанції довелося проїхати за машиною безпеки.

  Однак це аніскільки не зменшило напруження «війни нервів» - лідирував Друді, другим йшов Ровера, а на третій позиції перебував Пера (що гарантувало йому і команді Ebimotors вищі титули в обох заліках). Однак Ріккардо не витримав напруження боротьби і пілотування під дощем – в віражі Parabolica його розвернуло, після чого відбулося зіткнення з Франческою Ліноссі... Таким чином, Tsunami RT Centro Porsche Padova на самому фініші сезону завоювала майже всі можливі нагороди – Алессіо Ровера завершив гонку другим, що принесло йому і команді Tsunami RT дві вищі титули, Ліно Курті фінішував другим у Michelin Cup і завоював бронзу за підсумками сезону. Всі пілоти нашої команди завершили гонку в Топ-10 – Алессіо Ровера другий, Ліно Курті сьомий, Карло Курті дев'ятий, Андрій Круглик десятий (стартував з останнього ряду)!

  Алессіо Ровера: «Я до сліз щасливий, просто неймовірні відчуття. Останні кола, здавалося, тривали цілу вічність, я просто намагався їхати коло за колом, не думаючи ні про що. І ось він – титул, за який я боровся два роки. Я виріс як пілот в усіх відношеннях за цей сезон. І відчуття від пілотування тепер інші, і навіть менталітет помітно змінився. Весь сезон намагався зберігати спокій, і це привело мене до перемоги. У мого суперника теж був відмінний сезон, але виграв все ж я!»

  Ліно Курті: «Сьогодні я добре проїхав – відмінно стартував, боровся, зумів не тільки відіграти позиції і завоювати «срібло» в гонці, але і підтримувати такий само темп, як у Круглика. Завдяки цьому подіуму я став бронзовим призером за підсумками сезону в свій перший рік в серії, і тепер дуже щасливий. Сезон, який я провів з Tsunami RT, дав мені дивовижний ріст моєї майстерності. Мріємо продовжувати в наступному році і, можливо, знову в цій чудовій команді!»

  Андрій Круглик: «Я дуже радий за Алессіо і його титул. Всю цю гонку я думав тільки про нього, адже весь сезон я мріяв тільки про його перемогу! А команда стартувала на останню гонку разом з двома суперниками, які боролися за командний титул – і стала кращою! Що стосується мого повернення на трасу, я отримав величезне задоволення, а вчора мені прийшло безліч повідомлень від уболівальників з України та з усього світу. Це було чудове відчуття – адже я не пілотував Porsche з 2012 року, а сьогодні мені навіть пощастило ганятися на мокрій трасі. Загалом, все сьогодні вийшло просто приголомшливо! ».

  Цей сезон став кращим в історії Tsunami RT Centro Porsche Padova – українська команда завоювала дві вищі титули (в абсолютному та командному заліках) і третє місце в Michelin Cup. Раніше нашій команді не вдавалося одночасно виграти особистий і командний заліки: в 2015 році Tsunami RT завоювала вищий титул серед команд, а її пілот француз Ком Ледогар став віце-чемпіоном італійської серії; минулого року все було навпаки – Ледогар переміг в загальному заліку, а команда завоювала «срібло». І ось зараз – золотий дубль!

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
ht/ tsunami -rt.com/
https: //www .facebook. com/Tsunami.RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

Павло Скобленко (прес-служба Tsunami RT)

Анонсы

 

 

 23 червень - Чемпіонат України з кільцевих перегонів. СК "Чайка".

07 - 08 липня. III етап Чемпіонату України з ралі - "РАЛІ СТОЛИЦЯ".