Найяскравіша і значна гонка прибалтійського регіону пройшла поблизу Тарту і Отепя, що в Естоніі. Сто екіпажів стартували в гонці, з них вісім - на техніці WRC.
  Екіпаж Eurolamp World Rally Team на Rally Estonia 2019 був заявлений в два заліку: латвійський і естонський. Латвійський етап, який проходив в перший день гонки, мав меншу змагальну дистанцію, ніж естонський, і проходив в один день.

  З самого старту суперники не дали розслабитися українсько-естонському екіпажу, а орієнтиром і лідером заліку з першої спецділянки став екіпаж Олівера Сольберга. Боротьби за перемогу в заліку не вийшло і екіпаж Валерія Горбаня і Сергія Ларенса вже в середині дистанції вийшов на друге місце і зберіг його до самого фінішу.


  Призову трійку замкнув екіпаж Ніколая Грязіна.
  Шість спецділянок другого дня гонки проходили вже виключно в заліку естонського чемпіонату.
  Екіпажі заводських команд йшли в своїй окремій лізі, так що боротьба в топ-5 йшла окремо від інших.
  Після суботи Валерій Горбань починав день на одинадцятій позиції. Щільна боротьба за кожну секунду йшла на кожній спецділянці і це давало шанс екіпажу потрапити в першу десятку абсолютного заліку. На четвертій спецділянці дня боротьба за позиції стала гостріше і екіпажу Eurolamp World Rally Team довелося і атакувати, і оборонятися одночасно.


  Під кінець дня екіпаж Валерія Горбаня виходить на десяту позицію в гонці і тримає на безпечній відстані потенційного суперника в естонській першості - Ніколая Грязіна.
  До самого фінішу Rally Estonia 2019 позиції екіпажів не змінилися, Валерій Горбань і Сергій Ларенс зберегли десяте місце в гонці.
По фінішу гонки п'ять перших місць абсолютного заліку посіли екіпажі заводських команд Toyota, Hyundai і Citroen.
  Естонський і латвійський чемпіонати підходять до своєї фінальної точки. Наступний етап пройде в кінці серпня на півдні Естонії.

  Прес-реліз Eurolamp World Rally Team.