Такого складного і хаотичного фіналу сезону в історії Porsche Carrera Cup Italia ще не бувало – фактично, в минулі учасники отримали тільки одну більш-менш нормальну гонку замість двох, що багато кому навіть не дало можливості як слід поборотися за призові місця як за підсумками етапу, так і за підсумками всього сезону. Якщо щось і пройшло без проблем, то тільки вільні тренування і кваліфікація, після чого почався справжній хаос – як на трасі, так і після фінішу змагань (ціла серія штрафів, численні перерахунки очок)…

В таких умовах українська команда Tsunami RT Centro Porsche Padova завершила італійську частину сезону на «срібній» ноті – взяла другі місця у всіх заліках, в яких брала участь (абсолют, команди і Michelin Cup)!

  У суботу організатори в Імолі запропонували учасникам дуже інтенсивну програму – вранці пройшли вільні тренування, вдень відбулися обидві кваліфікаційні сесії, а ближче до вечора вже стартувала перша гонка. На вільних тренуваннях і в кваліфікації умови диктували обидва провідних пілоти Tsunami RT – Алессіо Ровера і Томмазо Моска регулярно посідали два перших місця за підсумками заїздів. Причому спочатку трохи швидшим був Моска – йому належали кращі часи як в тренуванні, так і в першій кваліфікації. Але пізніше, під час своєрідного «суперпоула», коли десять кращих пілотів визначають володаря поула, ініціативу перехопив Ровера, який випередив Моску на 0,056 секунди і став найшвидшим (що принесло йому 2 додаткових очки).

 Але, як незабаром з’ясувалося, це був останній відносно спокійний період гоночного уїк-енду в Імолі – вже в другій половині суботнього дня на трасу буквально обрушилася потужна злива, яка перетворила першу гонку на своєрідний «заплив на швидкісних катерах». Організатори за таких умов не стали ризикувати і дали старт гонці за машиною безпеки, але цей захід не надто допоміг – три кола пілоти пройшли «караваном», потім було одне-єдине бойове коло, після чого на трасі знову з’явилася машина безпеки… А через 18 хвилин після старту гонку взагалі вирішили зупинити – гоночний трек буквально заливало нескінченими потоками води. Але навіть одного швидкого кола вистачило, щоб отримати цілу низку подій. Алессіо Ровера показав найшвидше коло (тобто плюс ще один призовий бал), фінішував першим, після гонки отримав 5 секунд штрафу і негайно опинився сьомим. Томмазо Моска втратив позицію, але все одно став другим, Алекс де Джакомі завоював третє місце в заліку Michelin Cup (джентльмен-драйвери). Оскільки не вдалося провести гонку повністю (тобто 28 хвилин плюс 1 коло), то всі пілоти, що фінішували в Топ-10, отримали тільки половину очок.

  Алессіо Ровера: «На трасі був справжній кошмар, суцільні потоки води, ми аквапланувалі на прямих. Шкода, звичайно, що нарахували тільки половину залікових очок. Але все ж це було дійсно чесно – гонка і так майже повністю пройшла за машиною безпеки, так що й отримали тільки половину очок».

  Томмазо Моска: «Безглузда гонка. Я втратив позицію, коли Бертонеллі обігнав мене по зовнішній стороні в повороті Tamburello, а потім ми боролися в наступних віражах. Закінчилося це тим, що він зрізав поворот Variante Villeneuve і завдяки цьому відірвався від мене».

  Алекс де Джакомі: «Давати старт гонці в таких умовах – це ідіотизм, інакше не можу назвати».

  У неділю погода вже не влаштовувала таких сюрпризів, як напередодні, але ця обставина нітрохи не завадила перетворити на найжорстокіший хаос вже другу гонку поспіль. Томмазо Моска з Алессіо Роверою повинні були стартувати з п’ятої та сьомої позицій, що гарантувало їм чимало складнощів у боротьбі за вищі місця. Але чергові пригоди не змусили себе чекати – гонку довелося зупинити вже після трьох кіл, коли один за іншим вилетіли Алекс де Джакомі (в віражі Rivazza) і Сімоне Пеллегрінеллі (чий Porsche в повороті Acque Minerali після вильоту буквально розтрощив захисний бар’єр). Повторний старт вдалося дати лише десь за годину, після чого почалися «математичні ігри» - адже підсумкові місця в такій «розділеній» на дві частини гонці були визначені не згідно візуального розташування пілотів на фініші, а за сумою часів в двох заїздах. Томмазо Моска вдруге поспіль завоював в гонці друге місце (до цього він також додав найкращий час на колі), Алессіо Ровера завершив цей подвійний заїзд п’ятим. Таким чином, незважаючи на всі події, пілоти Tsunami RT в Імолі записали на свій рахунок поул-позицію, два найшвидших кола і три фініші на подіумі.

  Алессіо Ровера: «Оскільки на початку гонки я був далеко від лідера, дві появи машини безпеки після рестарту нам серйозно завадили. Але навіть якщо б мені вдалося виграти цю гонку, це не особливо змінило б ситуацію в серії. Все вирішилося ще вчора, коли пішли неприємності в першій гонці».

  Томмазо Моска: «Гонка добре пройшла, але ці машини безпеки коштували нам часу, можливо, і навіть завадили виграти. Але я все одно радий такому результату. На жаль, після аварії в Мюджелло я припустився серйозних помилок в Валлелунзі, що було неприпустимо. Без цього титул міг бути у нас».

  За підсумками сезону Tsunami RT Centro Porsche Padova завоювала «срібло» в усіх трьох заліках, в яких була заявлена. Алессіо Ровера став другим в особистому заліку, де здобув п’ять перемог і набрав 119 очок - чемпіонський титул завоював Джанмарко Куаресміні з 129 очками, який провів повний сезон в Porsche Carrera Cup Italia (Ровера, на відміну від усіх своїх суперників, зміг виступити лише на п’яти етапах з семи). Томмазо Моска, незважаючи на провал в середині сезону (важка аварія, перелом ноги), став четвертим – 107,5 очок. У заліку Michelin Cup Алекс де Джакомі став віце-чемпіоном, набравши 75 очок. У командному заліку Tsunami RT також завоювала другу позицію (150,5 очок), поступившись лише Dinamic Motorsport (178 очок).

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http:// tsunami- rt.com/
https: //www. Facebook .com/Tsunami.RT

  Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

  Павел Скобленко (пресс-служба Tsunami RT)