«Центральний» етап Porsche Carrera Cup Italia, який відбувся 14-16 липня на Autodromo Internazionale del Mugello, виявився навіть занадто багатим на різноманітні події та інциденти. Одним з основних учасників цього хаотичного і сумбурного гоночного уїк-енду стала команда Tsunami RT Centro Porsche Padova, яка пережила чимало пригод в суботу та неділю. Але це не завадило їй записати на свій рахунок ще одну виграну гонку і зберегти свої позиції у всіх основних заліках.

  Як правило, в п'ятницю на вільних тренуваннях (одна сесія тільки для бізнес-драйверів з Michelin Cup, інша для всіх без винятку учасників) ніяких сюрпризів і битв за кращі часи ніхто не влаштовує – всі пілоти працюють з настройками гоночної техніки і визначають найоптимальніший стиль пілотування на даній трасі. В нашій команді найкращий час належав новачкові Джонатану Джаконі, який став третім і приблизно на третину секунди випередив Алессіо Роверу (восьмий час).

  Тому набагато більше уваги привернула кваліфікація в суботу вранці, яка принесла чимало дійсно дуже вибухонебезпечних результатів – на двох перших стартових лініях розташувалися Джанмарко Куаресміні, Енріко Фульдженці, Алессіо Ровера (який показав третій час) і Ріккардо Пера, нинішній лідер загального заліку Porsche Carrera Cup Italia! Брати Ліно і Карло Курті зайняли шосту лінію (11-й і 12-й часи), а ось для новобранця Tsunami RT Джонатана Джаконі кваліфікація не склалася – на самому початку він здійснив кілька помилок, після чого не зміг спіймати необхідний темп і став тільки чотирнадцятим.

  Алессіо Ровера: «Дуже добре провели кваліфікацію, я задоволений темпом в обох сесіях. У першій я незначно відставав, після чого ми трохи змінили налаштування і я показав третій час. Трохи не вистачало зчеплення на передніх колесах, але в будь-якому випадку Куаресміні сьогодні проїхав просто чудово».

  Ліно Курті: «Добре проїхали, я отримав задоволення. Трохи помилився у Arrabbiata 2, втратив 0,3-0,4 секунди і через це не потрапив у другу сесію. Але, не беручи до уваги цієї помилки, я собою задоволений!»

  Суботня гонка відразу перетворилася в щось неймовірне – неприємності почали сипатися на нашу команду з самого старту. Все почалося з того, що Даніеле Каззаніга (п'ята позиція) здійснив фальстарт і спровокував зіткнення з Алессіо Роверою – на щастя, наш пілот навіть на пошкодженій машині втримався в групі лідерів і продовжив боротьбу за подіум. Але після цього прикрощі пішли справжнім потоком: в середині гонки Ровера знову постраждав і отримав чергові пошкодження своєї машини (не зміг ухилитися від аварії, спровокованої відомим буяном Енріко Фульдженці); у Ліно Курті втрачав мастило, його машину винесло з траси; Джонатан Джаконі відмінно вів гонку і піднятися на шосте місце, але вилетів за три кола до фінішу; двічі з'являлася машина безпеки, за якою всі учасники і фінішували... Однак навіть в таких умовах Ровера став четвертим!

  Алессіо Ровера: «На старті мене штовхнув Каззаніга – після фальстарту він повернув направо і пошкодив мою машину. Після цього я контролював Фульдженці і Куаресміні, які їхали попереду. Я був впевнений, що Фульдженці неодмінно влаштує якусь неприємність, але коли вони все ж зіткнулися, я був прямо за ними і не зміг уникнути аварії. Влетів в Фульдженці на повній швидкості, розбив перед машини. Але ми боролися і фінішували. Завтра стартую третім – треба використати цю можливість повністю!»

  Ліно Курті: «Мені дуже не пощастило. Я добре стартував, але на першому ж колі почав втрачати масло, машина стала некерованою - я вилетів, повернувся на трасу і два-три кола у мене пішло на те, щоб якось очистити шини і відіграти кілька позицій, але було вже пізно. Сподіваюся, завтра буде краще».

  Друга гонка, в неділю, пройшла без подібних інцидентів, але через це вона простішою не стала. Алессіо Ровера вдало стартував, відразу вийшов на друге місце, на третьому колі став лідером. Однак незадовго до фінішу програв дуель Ріккардо Пері і змушений був обмежитися місцем на другій ступені подіуму... Але після фінішу все змінилося – рішенням суддів Пера був оштрафований на 5 секунд за обгін під жовтими прапорами, після чого Ровера став переможцем гонки! Відмінно виступив і Джонатан Джаконі, який весь час наполегливо відігравав позицію за позицією – він стартував п'ятнадцятим, а на фініші став шостим! Не дуже вдало склався заїзд для Ліно Курті, який обидві гонки в Мюджелло завершив п'ятим в своєму дивізіоні Michelin Cup.

  Джонатан Джаконі: «Я відмінно стартував. Хоча в першому повороті було дуже тісно, незабаром я зміг покращити свій темп. Потім був ризикований момент, коли розвернуло Франческу Ліноссі. А після рестарту я втратив дорогоцінний час, повертаючи свій темп і наздоганяючи групу попереду. Але автомобіль був відмінно підготований, я такий задоволений! Tsunami RT – чудова команда, я з першої ж гонки почував себе тут комфортно. Шкода, що вчора так невдало склалося, але сьогодні я виступив дійсно добре!»

  Ліно Курті: «Це була дивна гонка – я втрачав позиції, відігравав їх, показав одне з кращих кіл у класі, а під кінець, в боротьбі за третє місце в Michelin Cup, пізно загальмував і відразу опинився п’ятим в класі…»

  Цей непростий і виснажливий уїк-енд в Мюджелло остаточно завершив насичену літню частину сезону для Tsunami RT Centro Porsche Padova - тепер в гонках настає велика перерва, майже до середини вересня, коли відновиться боротьба в Porsche Carrera Cup Italia і Porsche Carrera Cup France. В Італії наша команда зберегла свої позиції: Алессіо Ровера, як і раніше, йде другим в абсолютному заліку (100 очок проти 123 у Ріккардо Пери); Ліно Курті з 34 очками залишається четвертим в Michelin Cup; Tsunami RT посідає другу позицію в командному заліку з 97 очками (у лідера Ebimotors 118 очок).

  Усі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті , а також на сторінці команди в Facebook
http:// tsunami -rt.com/
https:// www. facebook .com/Tsunami.RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

Анонсы

 

Результати першого та другого етапів  Чемпіонату України з гірських автоперегонів «Гран-Прі Трускавець».

Текущие результаты Чемпионата Украины по горным гонкам 2017 года по итогам проведенных двух этапов.